Vize

Vize vámi financovaného projektu dnes

© 2012 Petr Every: Celá koncepce vámi financovaného projektu vznikla z úplné náhody, kdy jsme v roce 2012, respektive v roce 2013 spouštěli projekt EveryOne, který za necelé 4 měsíce se samovolně rozšířil do 23 zemí na 4 kontinentech. Asi si nyní říkáte, proč společnost s takovýmto progresivním růstem potřebuje financování? Velmi dobrá otázka, kterou se pokusím ve zkratce zodpovědět...

Jednak nikdo nepředpokládal, že by společnost mohla takto expandovat na světový trh. Byli jsme absolutně nepřipraveni na takovouto progresivní globální expanzi. Taková je jedna část pravdy. Dalším faktorem a tím důležitějším bylo, že jsme tah na branku smluvně přenesli na externí společnost, která měla za sebou perfektní reference. Jenže tato společnost nás úplně podrazila. Externí společnosti nešlo o funkčnost naší společnosti a systému, ale šlo jim pouze o vlastní blahobyt a rychlou ziskovost (to jsme zjistili až později). A proto zneužili náš mechanismus, aby se sami obohatili. Bezesporu jim náš systém vygeneroval dost slušné finance, ale nám nezajistili vůbec nic zásadního, mimo spousta bezesných nocí. Taková je realita. Nás ono zjištění přimělo celý projekt okamžitě zastavit, což se podařilo s obtížemi až ke konci roku 2014.

Zastavit kolos, který uspokojoval sice pouhé cca 1% celosvětové poptávky na trhu bylo dost těžké, nicméně, podařilo se a my jsme vymýšleli jak postupovat dál. Jak samotný produkt ochránit. Jak jej ochránit proti zneužití, proti samovolnému a nekontrolovatelnému rozšiřování a hlavně jak zajistit tah na branku bez externích společností.

Při vymýšlení nových systémových opatření jsme se opřeli o naše dosavadní pracovní zkušenosti a po nějakém čase jsme nalezli relevantní řešení, které v sobě přineslo další a další know-how, která nás při podrobných analýzách a studiích přesvědčili, že jsou jedinečné na celosvětovém trhu. A hlavně jsou schopny uspokojit dlouhodobě neukojenou poptávku na trhu. Ba dokonce nalezená know-how jsou tak progresivní v růstu, že i pod plnou kontrolou budeme mít obrovský problém je udržet na uzdě, aby se samovolně nerozšiřovala do celého světa. (Důvodem je neuvěřitelná poptávka a skoro nulová nabídka). Systém byl vymyšlen a otestován v praxi. Zbývala již jen ochrana know-how, aby nám jiné společnosti nevytvářeli konkurenční prostředí tím, že okopírují naše know-how, což je běžná praxe. Bohužel v našem systému neexistuje 100% ochrana know-how a těžko se vymáhá právní cestou. Nicméně existuje řešení, které umí ochránit celé know-how a prostřednictvím systému práva je velmi jednoduše vymahatelné a to po celém světě. Jedná se o "Autorská práva", která akceptují veškeré státy na světě. Prokazatelnost případného zneužití je velice jednoduchá. Vymýšleli jsme jak přenést duševní vlastnictví na Autorská práva a ať jsme se snažili jak jsme chtěli, existovala pouze jedna jediná varianta. Tou variantou bylo zřízení celoplošné digitální televize a samotné know-how převést do platformy pořadu respektive reality show. Po několikaměsíčním zjišťování detailních informací a desítek jednání s lidmi v oboru jsme pochopili jak celý systém "Step by Step" funguje. Dokonce jsme měli jednání s poskytovateli redundantního internetového připojení, poskytovateli přenosových soustav na vysílání apod. Nečekali jsme, že ceny za přenos vysílacích dat jsou v řádech miliónů korun jak v SD tak HD kvalitě. Když jsme tyto vstupní data vložili do našeho know-how, tak jsme zjistili, že naše náklady na provoz celé televize jsou absolutně zanedbatelné vůči ziskům, které TV generuje a to i bez Peoplemetrového měření, které využívá každá televize kvůli přehledu sledovanosti vlastních pořadů a následnému prodeji reklamního času v reklamním blogu, ze kterého má TV největší finanční příjem. My jsme zjistili, že i kdybychom reklamní čas neprodávali, tak z externích příjmů bez problémů pokryjeme náklady na provoz TV a ještě nám více jak 70% zůstane ke zdanění. Jenže byly bychom hloupý, kdybychom se připravili o stovky miliónů korun za prodej reklamního času.

Když jsme měli analýzy a bankrotní modely zpracované, tak jsme začali vytvářet programovou nabídku, která musela být v plné korespondenci s našim know-how a zároveň jsme museli zajistit uspokojení potřeb našich klientů a televizních diváků. Když byla programová nabídka vytvořená, tak jsme si uvědomili, že jsme otevřeli absolutně novou dimenzi televizního vysílání, které nikdo nikdy na světě před námi nevytvořil. Každá televize na světě přizpůsobuje programovou nabídku trhu a upravuje ji podle sledovanosti jednotlivých pořadů. Každá televize je závislá na sledovanosti náhodných subjektů, které upravuje díky reklamním kampaním. To znamená, že každá televize na světě má vytvořenou programovou nabídku v systému volnočasových aktivit potenciálních televizních diváků. Respektive, každá televize je vytvářena jako zábavný nástroj pro výplň volného času televizního diváka, pro kterého musí vytvářet nemalé reklamní kampaně, aby jej přilákala na sledování vlastního pořadu. Zároveň musí každá televize mít tým lidí na sledování konkurenčních televizí a jejich programových nabídek, aby jejich sledovanost nebyla nižší, díky lepší programové nabídce některé z konkurenčních televizí.

Náš model televize spočívá na absolutně nových hodnotách, kde nevyužíváme systému výplně volného času potenciálních televizních diváků, nýbrž jsme jako jediný na světě využívající systém životních potřeb každého člověka. Žádný náhodní potenciální televizní diváci, nýbrž pevná divácká klientela, která se pouze a jen rozšiřuje. Když si uvědomíte tyto skutečnosti, tak zjistíte, že systém který využívají veškeré televize na celém světě je více jak 90 let starý a nikdo jej nemohl změnit protože jednak neexistoval žádný nástroj, jak z náhodné divácké klientely vytvořit pevnou diváckou klientelu. A jednak to nikoho ani nemohlo napadnout díky zavedené platformě výplně volného času na které byly všechny televize postaveny.

Ano, ano... Faktem je, že dnešní televizní stanice se naučili vytvářet pevnější diváckou klientelu ve formě návykových televizních pořadů a videoték, které jim generují každý měsíc nemalé finance. Ve výsledku mají nastavené platformy na pravidelné obírání televizních diváků výměnou za výplň jejich volného času. Tedy pro uvědomění: "Každý kdo platí za výplň vlastního volného času, vnímá platbu úplně odlišně než by ve skutečnosti měl. Jedná se o uspokojení materiálních potřeb a hodnot lidí, kteří chtějí sledovat Netflix, nebo OnePlay, protože nabízí něco, co normálně není vidět." Ano, ocitli jsme se v době, kdy platíme pravidelné platby za programovou výplň našeho volného času (Hudba, Film, Internet), bez ohledu na skutečnost, zda zakoupené produkty využíváme, či nikoliv. Prostě platíme a platíme. Klasické výplně našich volnočasových aktivit jsou vnořeny do pozadí a jsou převálcovány platformami, které vyžadujeme pouze pro uspokojení našich osobních potřeb. A abychom mohli každý měsíc platit úhrady za výplň našich volnočasových aktivit, tak musíme neustále pracovat. Jenže právě v tomto se naše know-how podstatně liší a věříme, že změníme dlouhodobé celospolečenské trendy a naše návyky, které každý měsíc odčerpávají výraznou část našich pravidelných finančních příjmů.

Když jste pochopili jak v dnešní době funguje systém médií a chování většiny lidí, kteří se přizpůsobili trendům moderní doby, tak snáze pochopíte obrovský potenciál naší platformy. Ano naše televize je sice pouhým nástrojem pro jinou naší společnost, která pracuje s programovou nabídkou v TV, ale to je momentálně druhořadé, když si uvědomíte, co jsme vytvořili za sofistikovaný projekt, kde je hned několik know-how, která vznikla pouze tím, že jsme spojili a provázali celospolečensky známé prvky, které fungují dlouhá léta samostatně a pouze druhořadě.

Když máte celý projekt před sebou, tak si opět uvědomíte extrémní možnosti a potenciál, které můžete využít. A v čem spočívají naše know-how?

V prvé řadě se vraťme do roku 2012, kdy vznikl projekt EveryOne, který byl postaven na absolutní díře na trhu, která trvá do dnes,  a to ve financování podnikatelských a investičních záměrů.

Podnikatelské záměry jsou podle společnosti EveryOne brány jako začínající Start-up projekty. Investiční záměry jsou brány podle EveryOne jako nové projekty již existujících společností, které se snaží rozšířit, nebo diverzifikovat.

Ono těch produktů a nástrojů pod EveryOne bylo asi 23, ale rozepisovat je podrobněji by zatížilo nejednu mysl. Co je nutno říci, tak veškeré projekty určené k investici museli splňovat podmínku, že se musí jednat o hmatatelné a hmotné projekty, tedy žádný Forex, akcie na burze a jiné spekulativní obchody. A protože přišla do hry ona externí společnost z Bruselu, která měla zajišťovat ono financování našich projektů, (tedy ten tah na branku), tak se stanovila podmínka, že budeme přijímat pouze projekty od 2 miliónů Eur výše. Za cca 4 měsíce jsme nejen zasíťovali celé Slovensko, kde jsme v každém Krajském, ale i Okresním městě měli nejednu pobočku o minimálním počtu 5-ti lidí. Česká republika, Rakosuko, Polsko, Maďarsko, Německo, Kanada, Ghana, Turecko atd. atd... Celkem jsme vytvořili pobočky ve 23 zemích na 4 kontinentech. A to za necelé 4 měsíce od spuštění. Projektů jsme vlastnili za více jak 30 miliard Eur a jednalo se o reálné projekty. Například v Africe výstavba kompletního mezinárodního letiště. V Rumunsku výstavba železničních koridorů, doků a výměna kompletního veřejného osvětlení pod Termoelectrica SA (Rumunská státní společnost (v ČR ČEZ)). Ze Slovenska jsme měli projekty na výstavbu transplantační kliniky kostní dřeně, nebo výstavbu vertikálních produkčních zahrad s nejnižší cenou realizace 860 miliónů eur. Desítky a desítky projektů se hrnuly každý den. Od tenisových hřišť po likvidaci odpadů a geotermální elektrárny. Některé projekty byli jednorázové a úkolové, některé dlouhodobé s pevnou firemní strukturou.

A proč uvádím, že jsme my EveryOne vlastnili projektů za více jak 30 miliard Eur? Vše je v onom interním nastavení. Nikdy jsme nechtěli být pouhými zprostředkovateli, ale spoluvlastníci projektů. Proto každý kdo chtěl po nás zajistit financování, tak souhlasil s tím, že nám za zajištění financí předá 40% obchodních podílů. Ono to nyní vypadá krkolomně, ale čtěte dál. Každý vlastník projektu si mohl na počátku spolupráce vybrat, zda vstoupí jako částečný nebo plnohodnotný partner. Pokud si vybral částečné partnerství, tak měl cenu služeb za přípravnou a realizační fázi před zajištěním financování, jasně danou a srovnatelnou s trhem. Jeho povinností však bylo do 30 -ti dnů od zajištění financí na jeho projekt od nás odkoupit naše obchodní podíly s cenou která byla předem smluvně daná. V případě že si vlastník projektu vybral plnohodnotné partnerství, tak veškerou přípravnou činnost před zajištěním financování měl bez jakýchkoli přidaných hodnot. A věřte že vytvářet due diligence například na výstavbu továrny na likvidaci odpadů není levnou záležitostí. Nebo kontrolovat a upravovat podnikatelské záměry, které nebyly absolutně přijatelné, byť know-how bylo absolutně prvotřídní. Podnikatelské záměry museli být zpracovány tak jak vyžadují a akceptují bankovní domy, i když naše financování mělo být zajištěno z jiných zdrojů.

A proč by si měl vybrat vlastník projektu plnohodnotné partnerství? V prvé řadě nemusel vyplácet nám, partnerům žádné finance. Naše první finance bychom obdrželi až poté co se projekt zrealizoval a začal generovat zisky. Jednodušeji v bodech:

  • EveryOne má odborný dohled nad financováním a realizací projektu. To je velká garance a jistota pro investující stranu i pro realizátora projektu.
  • EveryOne má na starosti kompletní administrativu zrealizované společnosti. Pro partnera odpadá největší zátěž v podnikání a může se soustředit čistě na práci.
  • EveryOne zajišťuje zaměstnance na konkrétní pracovní pozice do partnerovi společnosti. V praxi partner podá požadavek na pracovní pozici a EveryOne zaměstnance dodá.
  • EveryOne po čase zřizuje EveryOne Business bank, kde partner může čerpat bezúročné úvěry na své podnikání, které plynou ze zisků na podílech. Rozšíření, diverzifikace apod. Vše podporuje vzájemné podnikání a vyšší zisk.
  • EveryOne má na starosti nejen administrativu, ale i daňová přiznání. Obrovská úleva pro každého podnikatele a okamžitý přehled kondice u každé společnosti pro každou ze zúčastněných stran.
  • EveryOne má dispozici krizový management, který automaticky nastupuje do společnosti partnera v momentě, kdy partnerovo podnikání se ocitne v červených číslech. Vytvoří krizový plán a v momentě kdy firma přejde do zelených čísel, krizový tým společnost opouští.
  • EveryOne zřizuje vlastní právní firmu, EveryOne & Partners, kterou partneři projektů využívají pro své podnikání. Od zaměstnaneckých smluv počínaje...
  • Partneři využívají služeb bez přidané hodnoty, kterou EveryOne obdrží ze zisku z obchodních podílů každý rok, což je velmi zajímavé pro každého podnikatele.
  • Partneři mají jistotu v EveryOne jakožto obchodního partnera, protože na trhu obhospodařují a jsou schopni obhospodařovat veškerá průmyslová odvětví.
  • Partneři využívají portfolio klientů EveryOne pro své produkty, protože většina projektů byla financována za pomoci podílového Crowdfundingu.

Takto postavený partnerský systém byl zajímavý pro většiny funkčních firem, které si spočítali, že při plnohodnotném partnerství sice přijdou o 40% společnosti, ale daleko více získají a ušetří. Start-up projekty, tedy lidé, kteří nikdy nepodnikali se přikláněli spíše k částečnému (omezenému) partnerství.

Ideologií společnosti EveryOne je mít v každém krajském městě kamennou pobočku, kde by byly všechny služby pod jednou střechou. EveryOne Business bank, EveryOne management na lokální úrovni, EveryOne & Partners. A EveryOne Business TV?

Samotná televize je pouhým nástrojem matky EveryOne kvůli ochraně know-how. Avšak to neznamená, že by samotná televize byla druhořadou společností. Televize sama o sobě má obrovskou a můžeme říci že tu hlavní úlohu v celém projektu, (i když tu mravenčí práci bude vytvářet matka EveryOne). Televize ve zkratce:

  • Televize ochrání veškerá know-how po právní stránce, protože veškerá know-how matky, budou rozložena v programové nabídce ve formě televizních pořadů a reality show.
  • Televize vytváří marketingovou kampaň u každého podnikatelského záměru zvlášť, a to v podobě 2 minutových video spotů. Vizuální projev je důležité know-how pro budoucnost EveryOne.

  • Televize má nejvyšší sledovanost každou středu od 17 hodin do 19 hodin, kdy televize vysílá jakousi reality show, která online komunikuje s veřejností, respektive se všemi spoluvlastníky projektů. Televizní diváci vidí jak postupují jimi financované projekty. Televize umožňuje zapojení každého z nich například při změně některých mechanismů v jimi za financovaných projektů. (Příklad: Naše marketingové oddělení vybere 2 obaly na konkrétní výrobek. Třeba káva. (Obě varianty obalů budou správné). Lidé (investoři) u televizních obrazovek vyberou obal, který se uvede na trh. Co jsme tím zajistili? Neuvěřitelné zisky. Ihned prodané produkty všem televizním divákům, kteří budou chtít vlastnit produkt od jimi za financované společnosti. Tedy produkt od jejich vlastněné společnosti. atd...atd... (bavíme se o statisícových prodejích během 2 hodin). Ale nebojte, každý námi prodaný produkt se vrací investorům z časti na dividendách, takže na tom vydělají mnohem více každý rok.

  • Televize je nastavena na sledovanost 2 hodiny týdně, které ji vygenerují výše uvedené zisky. To znamená, že kdyby televize celý týden fungovala pouhé 2 hodiny, tak pokryje veškeré své náklady na provoz a ještě ji zůstane cca 70% zisku ke zdanění.
  • Business TV má pouze vlastní programovou nabídku. Tedy NEKUPUJE žádné pořady a ani NEPLATÍ žádná autorská práva třetím stranám. Spíše PRODÁVÁ a VYTVÁŘÍ pořady třetím stranám. Tím vzniká obrovská finanční úspora, kterou musí jiné televize neustále vydávat třetím stranám. A hlavně se jedná o další nemalé zisky.
  • Televize vytváří vlastní reklamní studio, pro své projekty, ale také pro širokou veřejnost. Ostatně EveryOne si buduje značku profesionálů na obchod a marketing, což bude zřejmé již z programové nabídky projektů. Jsme si jisti, že máme co nabídnout trhu, který je závislý na reklamních kampaních a propagaci služeb a produktů.
  • Televize je hlavní nástroj pro poskytování informací a vzájemnou komunikaci se statisíci investory, kteří spoluvlastní TV a jiné projekty od EveryOne. V ČR totiž neexistuje tak velký konferenční sál, který by pojmul cca 2 milióny lidí. TV je absolutně dokonalý nástroj pro šíření informací, které investoři a klienti potřebují k uspokojení svých potřeb.
  • Televize prodává své know-how (autorská a vysílací práva) přes distribuci Endemol Shine Group všem veřejnoprávním stanicím, protože zde vzniká neuvěřitelný prostor pro externí financování televize prostřednictvím jasně daného mechanismu, který je společnostmi přijímán pouze v kladech. Mohou být projekty, které mají návratnost do 18 -ti měsíců a zabývají se palčivým tématem, například: likvidace odpadů. Veřejnoprávní televizní stanice jsou velmi důležité oproti komerčním televizím, a to z důvodu politických provázaností a finančním portfoliem, které je mnohonásobně vyšší než u komerčních televizí. A samozřejmě se jedná o další možnou alternativu jak zajistit externí příjem všem veřejnoprávním televizím, aby nemuseli získávat finanční prostředky prostřednictvím vlád, nebo prostřednictvím koncesionářských poplatků, které zatěžují veřejnost. (Bezesporu se jedná o modelový příklad pro vlády konkrétních zemí, které mohou celý systém zahrnout do vlastního ekonomického systému). Pro nás to znamená strop a pozice leadera na celosvětovém trhu se zisky převyšující státní rozpočet ČR a neuvěřitelnými zisky pro naše investory.

Investice v podobě podílového Crowdfundingu je činěna prioritně do EveryOne a.s. a EveryOne Business TV, která se bude spouštět v České i Slovenské republice na dvou samostatných licencích a pod matkou sídlící v České republice EveryOne a.s., která bude vše řídit. Investoři vytvářející finanční podporu pro vznik Business TV obdrží podíly na EveryOne a.s. (20,1%), která bude vlastnit ve 100% Business TV ČR a SK. Tím pádem akcionáři budou mít zisky ze všech činností EveryOne a jejími vlastněnými společnostmi, které budou pouze přibývat. EveryOne Business TV CZ a SK odesílají 19,9% EveryOne a.s. a 20,1% do investičního fondu pro klientelu druhé investiční fáze.

Druhá fáze podílového Crowdfundingu bude činěna již samotnou televizí, kde investoři investující po dni prvního spuštění TV, budou mít podíly v podobě 20,1% na projektech a TV, které TV odprezentuje. Zároveň 20,1% svých zisků televize uvolní pro investiční fond, ve kterém budou investoři druhé fáze. Hrubý výpočet roční dividendy vychází na cca 35-70% z vkladu jednotlivých investorů, kterých je v maximech 600 000 a kteří investovali minimálně a maximálně 1 000 CZK, (ale až po dvou letech ostrého provozu). Nevýhodou je, že do druhé fáze podílového Crowdfundingu nebude moci investovat nikdo, kdo již investoval do první fáze podílového Crowdfundingu. (To je námi vytvořená ochrana z důvodu zamezení podstatného krácení zisků na obou stranách. A také z důvodu krácení divácké sledovanosti, která je pro know-how důležitá. Nikoli pro sledování reklamních spotů, ale z důvodu rozšiřování mechanismu a ideologie EveryOne, která by mohla do stávající tržní ekonomiky vsunout absolutně nový pohled systému tržního kapitalismu, bez nulového konkurenčního prostředí. To je absolutně převratné).

Třetí fáze podílového Crowdfundingu bude činěna již ke konkrétním projektům, které bude TV prezentovat ve 2 minutových spotech. Zisky poplynou investorům čistě z jimi za financovaného projektu, a to ve výši 20%. EveryOne a.s. obdrží 20% a 60% zůstává v partnerově společnosti. Třetí fáze podílového Crowdfundingu se bude spouštět jakožto součást programové nabídky v daných programových časech. Součástí třetí fáze je i IT aplikace, která má opět vlastní know-how, které na celém světě do dnes nikdo nevyužil. Bezesporu je 3. Fáze velmi zajímavá. Může se jednat o krátkodobé, ale i dlouhodobé projekty. Projekty ve 3. Fázi budou moct investoři financovat prostřednictvím IT aplikace. Při větších finančních platbách bankovním převodem.

A první fáze podílového Crowdfundingu? Vše co bylo již popsáno výše je platné. Zisky investoři v první fázi mají absolutně ze všech aktivit EveryOne. Tedy i z druhé a třetí fáze. Nejsme schopni spočítat o jaké zisky jde, ale jste schopni alespoň v hrubých rysech odhadnout na základě zisků z druhé fáze, které pro nás byly ekonomicky důležité pro sestavení celého projektu. Tyto zisky z druhé fáze znásobte. Přerozdělení podílů pro první fázi 20,1% pro maximálních 300 000 podporovatelů.

A nyní když víte o projektu EveryOne to důležité, tak víte, že lepší příležitost k investici se vám už nikdy  nenaskytne. Zapomeňte na to, že přijdou další a další projekty jako byl Bitcoin, internet, nebo Google. Toto je jediná velmi seriózní možnost k investici do naší společné budoucnosti za minimální míru rizika.  To hlavní spočívá i v povaze projektu, který se snaží pomáhat tam, kde ostatní nemají vůbec žádný zájem. A hlavně..., každý z vás pochopil, že budete-li důvěřovat projektu vy sami, a nebudete jej zpochybňovat, tak svým dětem a vnoučatům otevíráte dveře k lepší budoucnosti. Více vize budoucnosti.

V.r. Petr Every

Vize vámi financovaného projektu v budoucnosti

© 2012 Petr Every: Představte si společenství lidí, kteří automaticky při narození dítěte, zakoupí novorozenci na jeho rodné ID obchodní podíly na všech společnostech, které působí na jejich trhu. Představte si systém, že tento mechanismus nákupu obchodních podílů je běžná součást každé rodiny a motorem celé společnosti. Systém, který podpořil tržní ekonomiku. Systém, který zajistil externí příjem úplně každému kdo si obchodní podíly v minulosti zakoupil. Systém, kde každoročně držitelé obchodních podílů obdrží několik desítek až stovek tisíc korun na dividendách. Systém, kde existuje minimální přidaná hodnota na produktech a službách díky celospolečenskému vlastnictví všech občanů daného společenství (dané země). Systém, který není podřízen daňovým odvodům. Systém, který započíná dnem narození a končí dnem úmrtí. Představte si jak takové společenství funguje při řešení otázek například v pořizování bydlení, respektive při sjednávání smluv na energie pro vlastní bydlení, případně při nákupu potravin apod. Systém, kde společenství jednoho národu spoluvlastní obchodní podíly úplně na všech obchodních společnostech, které v jejich zemi existují. Dokážete si představit jaké výhody z onoho systému plynou jak pro vlastníky, tak i spoluvlastníky oné společnosti? OBROVSKÉ A VZÁJEMNÉ.

Možná nyní máte tisíce otázek a dotazů na konkrétní systém. Ale věřte mi, že systém nijak nenarušuje právě probíhající systém tržní ekonomiky. Pouze se tržní ekonomika, která dosáhla svých maxim, aklimatizovala, nebo evolučně rozvinula chcete-li, v ekonomický upgrade, který bude po celém světě úplně normální. A hlavně bude přijímáno absolutně všemi vyspělými zeměmi.

Tento systém buď spustíme MY zde v České republice, kteří nastaví ty nejlepší podmínky procedur pro lepší budoucnost nás všech a přesně podle naší vize, které ostatní země automaticky zkopírují kvůli transparentnosti chování na trhu celého systému a zachovají v původním nastavení. Nebo jej spustí někdo jiný v jiné zemi a my opět budeme hrát druhé housle a budeme muset přijmout jejich nastavení systému, které již může a (relativně) bude obohacovat jednu stranu více než tu druhou.

Rozumím, že je těžké si představit o jaký systém by v takovémto měřítku mohlo jít a jak by takový systém fungoval v praxi. Pojďme se na samotný systém podívat podrobněji, abyste si vytvořili vlastní obrázek.

Budeme v situaci, kde tento systém je absolutně funkční a využívá jej úplně každý občan dané země. Celá strategie spočívá v hodnotě konkrétní společnosti a jejich ziscích. Například Mladoboleslavská Škoda Auto, kterou odkoupil národ díky novému systému za cca 24,5 tisíc korun. Nebo ČEZ, který národ odkoupil za cca 14 tisíc korun. Vše bylo rozděleno na 10,5 miliónů obyvatel a národ společnosti odkoupil za tržní cenu. Jenže, je třeba si uvědomit tržní cenu, kterou má například ČEZ (480 miliard) a fakt, že lidé odkupují pouze podíly cca 31%, protože cca 69% obchodních podílů drží stát. Při normální investici na počet obyvatel by byla návratnost cca 24 let což vychází na 45 tisíc korun. Avšak i tak by se jednalo o zajímavou investici, protože každé snížení ceny za energie, které využívá každá domácnost je obrovská úspora a bonus nad rámec vyplácených dividend. (PROČ BY NĚKDO KDO VYTVÁŘÍ SLUŽBU PRO CELÝ NÁROD A KAŽDÉHO OBČANA MĚL MÍT ZISKY V ŘÁDECH DESÍTEK MILIARD KORUN?)

V systému jsou společnosti, které nemají takovou tržní hodnotu a nemají takové obrovské obraty jako výše zmíněný ČEZ a Škoda Auto. Jejich obraty jsou vyšší jak 10,5 miliónů korun měsíčně, což je spodní hranice pro možnost vstupu do systému. Respektive průměrný počet obyvatel v daném roce je měřítkem pro shodné obraty dané společnosti, která chce spadat do námi vytvořeného systému. U takovéto nově vstupující společnosti do systému by byl nastaven nákup obchodních podílů na cca 12 korun. To by odpovídalo cca 126 milionům korun tržní ceny společnosti. Avšak nezaměňujte obrat a čistý zisk. My se držíme obratu, nikoli čistého zisku a proto cca 10,5 miliónů korun měsíční obrat činí cca 126 miliónů korun tržní cena společnosti. A tedy 126 miliónů korun je rozděleno mezi občany dané země, což vychází na cca 12 korun osoba. Návratnost investice je cca 5 let. Jenže takovýchto společností jsou desítky až stovky. Tedy každý občan z jednoho platu bude moct zakoupit několik desítek obchodních podílů v systému. Za rok jich bude moci zakoupit i několik tisíc. Nehledě na skutečnost, že každá platba za energie může být z části považována za odkup společnosti. To by znamenalo, že umělé navýšení záloh na energie o 200 kč měsíčně by za 20 let byla plně splacen odkup podílů společnosti. Příkladových variant a možností jak uhradit obchodní podíly je velmi mnoho. U Škody Auto nákupem vozu s přidanou hodnotou prostřednictvím leasingu, od leasingové společnosti, (kterou národ také vlastní), s minimální úrokovou sazbou apod. Jedinou větou: PLATÍME za produkty a služby DNES VÍCE jen proto, abychom koupily celou společnost a tím si SNÍŽILI CENY produktů a služeb V BUDOUCNOSTI.

Výhod pro národ v tomto systému je několik.

  1. Lidé investují jedenkrát za svůj život do konkrétní společnosti, nebo pravidelně po omezenou dobu.

  2. Lidem se po cca 4-5 letech vrací vklad. Následné roky jsou již v zisku. Při průměrném dožití lidí se investice vrací mnohonásobně. (Srovnání dnes: Při investici 12 korun se návratnost se 7% úrokem vrací za více jak 14 let. V našem systému je návratnost v průměru po 4 -5letech, ale odhadujeme v některých případech i minimálně 1 rok.)
  3. Nákupy obchodních podílů a zisky v podobě dividend nepodléhají daňové povinnosti.
  4. V případě spoření rodičů právě narozeným dětem, se investice v dospělosti mnohonásobně zvětšila, což je velmi důležité pro budoucnost každé osoby. I přes vyčerpání veškerých financí se finance postupně opět hromadí.
  5. V případě úmrtí, se veškeré platby zastavují. Průměr vyplácení na dividendách se stanovuje z počtu dnů v roce. Tedy 365 dní = 100%.
  6. Účet na příjem dividend je veden u ČMZRB a podléhá dědickému řízení, pokud nebyla vyhotovena závěť případně darovací smlouva.
  7. Nákupy produktů a využívání služeb od společností kam lidé investovali jsou za velmi zajímavé ceny. Jsou podstatně levnější s minimální přidanou hodnotou, protože společnosti lidé (národ) odkoupili ve 100% plné výši.
  8. Lidé obdrží každý rok zpět 20% z obratu společnosti do které investovali, respektive u které koupili obchodní podíly.
  9. Společností v ČR je dnes cca 1.700.000 a cca 160.000 z nich je možné do systému zařadit ihned.
  10. V případě půjčky na nákup obchodních podílů od ČMZRB se nevyužívá úrokové sazby.

Výhody pro provozovatele společností v systému:

  1. Provozovatel obdržel 100% tržní ceny společnosti výměnou za 40% obchodních podílů, které jsou rozděleny mezi počet obyvatel dané země a stát, které provozovatel může využít k rozvoji své společnosti.
  2. Provozovatel společnosti platí daně pouze ze 60% svého zisku.
  3. Provozovatel společnosti nemusí využívat bankovních úvěrů pro své podnikání, ale může obdržet od ČMZRB bezúročný úvěr, který plyne z fondu, kde se akumuluje 20% z jeho zisků.
  4. Provozovatel společnosti získal 100% jistotu existence jeho společnosti i v budoucnu, díky celému národu, který vlastní podíly na jeho společnosti.
  5. Každý rok se rodí nové a nové děti. Tito narození zajišťují společnostem nové a nové finance, kteří odkupují jejich obchodní podíly pro svoji lepší budoucnost. Novorozenci zaujímají místo za zemřelé v daném roce. Zároveň se Česká republika stala nejlepší zemí pro život, proto do české republiky migrují tisíce rodin, které taktéž kupují podíly na společnostech.

Jak jste z výše uvedených výhod pochopili, tak systém je velmi sofistikovaný a není složitý na pochopení. Lidem zajišťuje velmi levné produkty a služby, díky nim lidé každoměsíčně ušetří vyloženě tisíce korun. Lidé nemají díky systému potřebu, aby jim zaměstnavatel zvyšoval výplatu, protože systém sám snížil cenu produktů a služeb na takovou úroveň, že lidé začali mít finanční přebytky. Systém již nevykořisťuje národ neuvěřitelnými přidanými hodnotami, které se neustále vyvádějí za hranice našeho státu, ale zůstávají doma a točí se od lidí ke společnostem a zpět.

Osobně jsme systém podrobily testům, které neodhalili negativní hodnoty. Vlastník projektu obdržel 100% tržní ceny svého projektu a stále mu zůstalo 60% společnosti. Neustále mu proudí každoročně nové a nové finance, díky migraci a nově narozeným dětem. Má zajištěné bezúročné úvěry a má zaměstnance, kteří jako kolektiv jsou úžasní, protože jsou všichni jako jedna velká rodina. Administrativní věci ve firmě jsou řešeny podobně jako výše u EveryOne a proto je celková administrativní zátěž skoro nulová. Transparentnost daní, smluvních partnerů apod. je postavena na absolutně vyšší úroveň a transparentnost, než je tomu dnes

Ve výsledku jsou absolutně všichni spokojeni, i když jsou ve společnosti nerovnosti v postavení a vlastním finančním portfoliem. To bude vždy. Ale dokázali jsme, že lidé nemají pracovní stres díky neustálé honbě za penězi.

Tento systém je bezesporu klíčem ke změně spousta dosavadních systémových nedostatků, které umožňují jednotlivci profitovat na čemkoliv a komukoliv. Státní aparát automaticky řeší otázky bydlení a jiných palčivých celospolečenských nedokonalostí, které by mohl dnes řešit, ale neví jak. Díky systému EveryOne na to přijde velmi brzy, to vám garantujeme. Otázkou bude, jak dlouho budeme čekat na vládu, která tuto ideologii přijme jako prioritu číslo 1. Ale vše musí začít již dnes, financováním projektu EveryOne.

V.r. Petr Every